lite smått å gott

då var det lördag igen, och jag har hunnit vara i Norrköping med pappa en snabbis han skulle köpa dubbdäck till sin cykel, och jag fick även 2 tröjor utav honom:D När man kom hem satte jag mig i bubbelpolen och bubbla lite och läste samtidigt :) riktigt skönt var det iaf!
Just nu uppdaterar jag min mobil och så ska jag försöka plugga lite matte har nämligen matteprov på måndag... Inte lika kul men får trösta mig med att det bara är två veckor kvar tills jag har praktik i tre veckor! :D å då är jag hemme i Katrineholm i 3 veckor så det ska bli riktigt skönt!
Ne nu måste jag verkligen plugga lägger kanske upp en bild senare på tröjorna jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0