LEDIG!

Kan bara säga att jag är så glad , det blev en 2 dagarsvecka för mig ;) idag är jag nämligen ledig för vihade bara 2 lektioner å på den ena fick vi jobba hemma och den andra så var våran kurs slut x ).
Sen är jag ledig imorrn för att jag ska till tandläkarn, ska ju det oftare nu eftersom jag ska få tandställning. Men jag ska åka sen till skolan till kvart i 3 och göra ett prov som jag missa när jag var sjuk, Jag har tur att jag hinner ta någon buss så jag komemr i tid till provet X ) men ändå sovmorgon å ett prov är inte så mycket ;) Det står jag ut med, och sen är det ju helg så ;)
Ne nu ska jag antingen titta på en film eller fortsätta att plugga ! :D
Gud vad jag saknar mitt långa hår :( men får spara och klippa det lite oftare så att det inte måste klippas så mycket nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0