fredag var det då !

ledsen över att jag inte har uppdaterat på ett tag men har inte orkat och har inte haft tid. Det är iaf fredag nu och det är sååå skönt. Har legat hemma å varit sjuk sen i onsdags så hoppas jag blir bättre tills på måndag:) Men man har inte fått lega å sovit i sängen inte utan man har fåt hängt med mamma å pappa beroend epå vem det va som var hemme med Lindsy så fick jag hänga med på kota promenader för dom trodde att jag skulle bli bättre med frisk luft. men jag mår ju bättre å är feberfri så det funkar kanske !?
ja nu har vi haft Lindsy i en vecka och det är så himla underbart att hon finns hos oss hon är så rolig och busar som bara den ibland så att man själv blir helt slut x )
Den här helgen kan jag säga er så blir det plugg, plugg och återigen plugg har 2 prov på onsdag både fysik å engelska och måste göra bra ifrån mig , men har tröttnat på att plugga har ingen ork längre vill bara göra annat men , försöker uppmuntra mig med att det snart är lov igen , och tänka positivt men det är svårt... Aja ska försöka att uppdatera lite oftare men ha en bra fredagskväll hörrni :D






Bjuder på denna fuling x )

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet hur det känns.. det känns förjävligt att plugga just nu.. men man får försöka tänka positivt som sagt.. <3

2011-03-18 @ 15:46:52
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0