Underbart

Hade en underbar dag i går med emma i norrköping, det roliga var att jag var jätte duktigt i början och hade bara köpt vad jag verkligen behövde, sen mot slutet av dagen gick det lite sämre , men det var ändå saker jag behövde och kommer ha nytta utav, vissa saker kanske jag bara ville ha x)
Haha, så typiskt mig att vara duktig i början och sen inte :P Men det var kul att få umgås med emma igen det var så länge sen och jag saknar henne verkligen.. Men det får vi se till att ändra på!
Idag så ha jag vart nere på stan och växlat pengar tills kreta och sen har jag även köpt en till bok fast på engelska då som jag bland annat ska ha med mig till kreta.Sen så har jag inte gjort så mycket mer var med och handla lite grann !
Men i morrn då blir det att ta kl 09.06 tåget härifrån till göteborg med Emelie :D Å sen träffar vi alla andra tjejer i göteborg :D Det blir Liseberg hela dagen ;) Det ska bli kul, sist jag träffa tjejerna var på midsommar så det var ju ett tag sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0