svårt val..

hej har då haft en underbar eftermiddag/kväll med klara, vi tog en här lig promenad , konstigt nog blev det soligt å lite varmt när vi gick. Sen kolla vi på film hemma hos mig vi såg percy jackson & the olympians the lightning thief , en jätte bra film enligt mig :P
Just det jag har ett problem nästa sommar ska jag åka på språkresa å jag tänkte boka den här veckan eller troligtvis i morrn om jag hinner bestämma mig :P Jag vet inte om jag ska åka till USA eller till Australien det finns ju andra platser man kan åka till också, men det är dom här som lockar mig men jag har ingen aning om vilken jag ska ta :S hm hoppas jag lyckas bestämma mig bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0