Queen

då var det måndag då och jag fick sova rätt så länge iaf x) idag så ska jag softa tills kl 17 då jag å elin åker till Ingelsta :D för att shoppa lite grann och för att träffas yttligare än gång innan hon åker till USA!
Men vad har man gjort hitills jo jag har gått ut med lindsy och sen inte mycket mer, hahah.
Har fått en ny musikdrog å det är Queen, jag lyssnar på dem hela tiden just nu det var för att pappa å jag såg en dokumentär om dom för några dagar sen och jag har alltid tyckt att dom har vart bra, men nu lyssnar jag bara hela tiden på dom x) haha
Fängslades liksom av dom på dokumentären och så var det ju intressant att få förstå hur dom hade det under åren och under den tiden freddie var sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0