lindsy -dag ;)

det blev ändrade planer idag, blev inte att träffa emelie men blir nog imorrn istället men ska först åka till nybygget och titta på jessica när hon har uppvisning från vad dom har gjort denna vecka, skönt att hon kommer hem igen men ändå inte x)
men idag spendera jag min dag med lindsy och var nere på stan och åt med mamsen ;) sen har jag spenderat yttligare mer tid med min vovve, den sötaste hund man kan önska sig x)
en sak är säker att jag är riktigt trött för mamma kom å väckte mig i morse med lindsy å då blev det en suprise måste jag bara säga för jag röck till typ när hon hoppa upp i sängen när jag sov så djupt ;)
men men , det funkar ju ibland men inte varje dag x)
Min älskling :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0