kanske bestämt då...

det blev ingen emelie idag för det körde ihop sig lite, men vi ska ses på fredag istället :D Imorn blir det att åka till norrköping å träffa mimmi, hon bor i sörping men vi möts halvvägs x)
Vi ska gå omkring på stan å kanske tar en fika tror jag :P
Förresten jag har nog bestämt mig nu vart jag ska åka på språkresa nästa sommar ! Jag har bestämt mig för Australien :D Tackar mina vänne för det som har sagt kloka saker om hur jag ska välja och även min kära pappa som verkligen fick mig att ta beslutet även mamma då:) så vi ska boka i veckan ja och sen ja då kan jag inte ångra mig längre x)
Men en sak vet jag att det kommer verkligen bli en upplevelse så jag kommer inte att ångra mig men det är ju alltid lite nervöst när man åker och inte känner någon alls men jag ser det som en utmaning;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0