I want to break free

jaha då har man bara en tand kvar att dra ut då x) det gick riktigt snabbt den här gången :P Fast det var ju tur det:P
när jag kom hem sen så blev det att sova en stund eftersom man blir aldeless snurrig när man har dragit ut en tand. Just nu sitter jag och kollar runt lite har jätte tråkigt för vädret är ju inte det bästa det regnar typ hela tiden ... plus att bedövningen har inte slutat än men det kan ju vara positivt också eftersom annars skulle det ju göra ont... Men då blir det att ta ipren;)
vänta på att klara ska messa mig så att vi kan träffas, det var ju ett tag sen och man saknar henne...Men det ska bli kul så jag hoppas att hon hör av sig snart, kanske lite senare när jag har hunnit vakna till liv igen :D
här är dom kläder jag köpte när jag var i ingelsta med elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0