Bones

hejsan på er! det var några dagar sen :P men iaf i onsdags så drog jag ut en tand till, så ser ut som en luffare/boxare nu x) sen så åkte jag ner på stan vid lunch och träffa elin :D vi åt och sen gick vi till bion för att hämta ut biljetterna sen såg vi sista harry potter :) så himla bra måste jag bara säga jag älskar verkligen filmen och alla dom andra men den här var verkligen bäst !!
Ja och igår blev det att vara hemma och ta det lugnt träna lite med lindsy, hin har kommit i en trots nu kan man säga x) och imorse så regna det ju så har suttit och kollat på bones lite grann och det är jobbigt nu när man har sett sista avsnittet för säsongen... Men det kommer ju flera :D Får se vad jag hittar på här nest måste kolla upp lite grann med några om dom är lediga nästa vecka :D
Ne nu ska jag softa eftersom det är så dåligt väder och då behöver man inte ha dåligt samvete om man är inne, och jag har ju redan vart ute 2 gånger idag x)
Den här manifika hästen red min syster på nybygget, han har stått på trolldal förut å jag bara älskar honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0