Äntligen

idag har vädret hitills vart lite mulet och soligt ;) så inte super varmt ! å just ja i går när jag var på ingelsta köpte jag ett par jeansshorts på hm och ett linne på gina ;) riktigt snyggt :)
Men idag så vakna jag 10.30 eller jag blev väck för jag skulle klippa gräset hos mormor ;) det gick bra men jag gick in i någon slingrande växt som verkligen hade växt för har aldrig gått in i den förrut så fick lite sår för den slingra sig fast på armen, och satan vad det sved.. men nu är det bra :D
Sen åkte Mamma , jessica, linsy och jag ner till djulö för först å främst bada lindsy. Men sen äntligen så lyckades jag ta mitt första dopp, har inte haft tiden förrut att baa åka ner å bada men nu blev det verkligen av och det var riktigt skönt :D så det kommer göras om oftare nu;) Men jag åker ju till Kreta om 3 veckor så då får jag ju bada mycket.
Ja och idag så blir det äntligen av med att träffa emelie hon sluta för en stund sen sitt jobb, så hon ska nog komma till mig först å sen går vi ut och fota lite grann :D
Måsta bara säga att igår var det sista gången jag träffa elin innan hon åker får se om det blir något spontanbesök fast det måste bli en kortis för hon har fullt upp! Men jag kommer sakna henne så mycket vi kommer inte att ses på 3 veckor sen :/ eftersom jag åker när hon kommer hem!
Blev några busbilder på lindsy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0