Norrköping!

Vet att jag är dålig på att uppdatera men ha inte orkat riktigt , men ha iaf lov nu så himla skönt med lov. Är första söndagen på länge som jag tycker om:P Var i norköping idag å fixade ett nytt busskort för jag har tappat mitt.. som tur var så hade det gått ut då. Sen var på ingelsta och kolla lite fick en t-shirt av pappa :)
när man kom hem satt jag mig å läste å lyckades läsa ut boken också, i vanliga fall läser jag ut böckerna på några timmar/dagar beroende på vilket humör jag är på och om jag inte har något plugg annars skjuter jag bara upp det. Men nu läste jag ut boken som jag inte har haft tid med när jag hade skolarbete att göra ;)
Imorn ska man klippa sig då , ska bli skönt att bli av med dem slitna topparna ;) men jag vill inte ha kort trivs i länge hå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0