oväntat

Idag så skulle man ha fikat på stan med systeryster, men nej nej hon ville stanna hemma för hon ville inte stressa hem för att hon skulle rida :P Så jag gjorde våfflor istället :D
Sen vid 14.00 kom elin å hä,ta upp oss så vi åkte till stallet å släppte av jessica och sofia. Sen drog elin och jag ner på stan. Träffa Agnes och Linnea där. Vi åkte hem till elin sen och satt å prata mest om allt som händer just nu det var ett tag sen vi sågs men det ska nog bli ändringar på ;) Har för många minnen :)
Nu ska jag ta det lite lugnt imorrn blir det lunch på stan med mamma , syster och mormor :D

en gammal bild på oss / och det var min julklapp till henne :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0