Sunshine in my heart!

Så härligt väder det är nu asså ! det är verkligen väder i min stil ;) haha älskar värmen då man kan sitta ute i solen och njuta :) plus att man får använda sina solglajor mer ;) hehe, måste nog köpa nya i år, gör väl det varje år egentligen men gillar ändå dem jag redan har x)
idag har jag gjort lite läxor på förmiddagen, men när jag skulle börja med min powerpoint så funkar inte skiten såklart så jag måste be någon fixa powerpointen åt mig den här veckan!
Annars har jag å syrran gått ut med lindsy och hälsa på hos mormor:) spela lite kort med henne också. Sen har jag vart duktigt och gjort våfflor utan mix ;) hehe dem blev super goda! Jag verkligen älskar våfflor så det är på min gilla lista men på den finns det mycket mer som tex det jag gör just nu!
Jo jag sitter nämligen ute på altan med datan å lyssnar på Håkan Hellström, helt klart tummen upp på det !
Sen sitter jag i ochför sig och tittar på kläder eftersom jag åker till Etuna i morrn med linnea å elin å shoppar loss, så i morrn går bilen kl 09.30 hos ronvall ;) å det är självklart att det är elin som kör:) Det kommer bli en minnesrik dag säger jag bara! Sen på kvällen kanske jag drar i väg till norrköping för att gå på bio med mina härliga klasskompisar :D ja jag kommer ha fullt upp i morrn men hoppas på att det blir fint väder ändå !
ERIKA +SOL= MED EN SUPER GLAD TJEJ!






en bild från i sommras !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0