One week

Tjaaaa på er allihopa jag har haft en helt underbar vecka mmåste jag säga :) har fyllt år och praktiserat på ett bra ställe :D ne men måste bara säga att det bästa med den här veckan var gårdagen då jag ,KLara , Madde å hennes syster åkte upp till norrköping å gick på Håkan Hellström !!! Så j*vla bra det var !!! Det var så värt att se, varmt var det också men det var ös iaf x ) Jag skulle kunna göra om det tusen gånger om ;)
Är lite hes idag, pågrund utav igår då men min röst bli normal ganska fort någon talang man har antar jag x )
idag har jag städat och lyssnat musik tills klockan blev 15.00 för då kom mormor å moster för att fira mig fick pengar å presentkort på hm, å det behövde jag eftersom på tisdag drar jag elin å linnea till tunapark å shoppar loss ;)
Nu har jag bara ett firande kvar för mig och det är med mina super duper bra kusiner och madde men det vet jag inte än när det blir av :) men kul att dem kom på det :D
Ne nu ska njuta ute i det fina vädret sitter nämligen ute å njuter av solen som jag älskar så mycket är mer för solsemestrar än vinter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0