The dogs ;)

Tjena på er!
Igår så tog jag med mig systemen till skolan , och från spårvagnen till skolan så fota jag lite på Yatzie å Algott :D Det blev mest på Yatzie då :P haha .. Hade även träning med dom små igår :P Det gick jätte bra :) Idag så när man åkte tåg på morgonen så träna man på lite trädsorter även om det gick som det gick på provet men tror nog att jag skrapar i hop mig ett VG iaf men det skulle vara kul med ett MVG men allt kan man ju inte få serverat första gången x).
PÅ lunchen och på eftermiddagen när jag hade slutat gick jag ut med Lovisas söta hund Nobel, för dom var borta hela dagen , Så då fick jag gå ut å gå med honom, Det var riktgit mysigt å han är så himla söt å gullig man bara älskar honom ;)haha man kan inte hata honom har jag kommit på x)<3
Ne nu blir det IDOL för min del :)

Söta Yatzie :D


Söta busungarna Yatzie och Algott :D


Sötungen Algott :D


Å sötungen Yatzie igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0