Sports , I need it

Idag har man haft en riktigt soft dag med matte, engelska å idrott. På idrotten kokm några kamsports gubbar och visade oss i självförsvar. Hehe , tyckte det var riktigt fränt asså, man kanske ska prova men vet inte riktigt om det är min grej och om det skulle passa mig , men man vet aldrig prpva kan man alltid göra X ). Jag är en sådan person som måste hålla på med någon sport eller något, kan inte bara vara hemma å lata mig .. Eftersom simningen kanppt har någon a-grupp kvar och träningstiderna inte passar mig, så var jag tvungen att sluta.. Så har ni några förslag på sporter eller något så skriv gärna :D
Jaha just nu sitter man och kollar på Idol, älskar det programmet verkligen, haha det är så roligt, gör liten läxa också samtidigt och kanske får en liten kladdkaka också ;) hehe ne nu ska jag fortsätta att titta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0