Love carries on

Hade en superduper bra dag igår med Klara i N-Town!! Vi fick på Mc när vi kom dit för dom öppna ju inte förs 10 så vi tog en glass eller jag tog en milkshake ;) Sen gick man å glodde i alla affärer, plus att Mixmegapol var där så Andreas Johnsson var där och sjöng 22 låtar för det var den här artistjakten ;) Lite roligt faktiskt, VI tog å drack lite kaffe undertiden , haha och klara blev lite hyper efter det ;)
Men det jag köpte igår var, en jacka,skjorta, kofta, tröja, strumpbyxor, nagellack, böcker det känns som det var mer men ja det var det säkert  men kommer inte håg allt ;) haha, dålig man känner sig när man inte kommer ihåg vad man har köpt ;) hehe...
Jaha idag då så börjar man med att städa sitt rum och sen har jag suttit å pluggat på massa trädsorter vilka det är och vad dom heter på latin för kommer ha prov på det nästa vecka , som tex Björk-Bétula Péndula och Ask- Fráxinus Excelsior ja nu är det ju betyligt mer träädsorter jag ska kunna men det här två stycken utav dom som redan sitter i skallen på mig x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0