Lilla Sjuklingen

Har då räknat algebra under hela förmiddagen för har varit sjuk i 2 dagar nu , så igår låg jag mest i sängen å häcka men var tvungen att räkna nu så att man inte hamnar efter!
Men det gick riktigt bra tror att mina mattekompisar börjar med algebran nu !?
Haha men jag är klar med första stycket eller vad man nu ska säga ;)
Asså jag har verkligen blivit en mattenörd sen jag börja gymnasiet.. Brukade aldrig vara så smart och räkna fort och typ räkna hemma varje dag eller man måste räkna hemma för att man ska färdig till nästa lektion men ändå, plus att en morron vakna jag utav att jag löste ett tal, That was scary.. Jag tycker matte är ganska roligt nu , mer än vad jag tyckte förut iaf.. Men seriöst tror att jag har blivit hjärntvättad eller något !?haha..
Men vad gör man när man är sjuk å är hemma?
Jo jag ligger i sängen , har tvn på, datorn på sängen och glor på filmer å allt möjligt man kan göra när man kollar på tv eller använder datorn. Haha, plus att jag sover lite då och då det är inte mycket mer jag gör en att jag kommer på mer och mer låtar jag lyssnade på förr eller har hört någon gång som jag börjar lyssna på nu, tex när emma staaf sa att jag skulle se en video med Mêlée så har jag börjat lyssna på dom igen, har typ glömt bort dom..
Börja lyssna på en låt som pappsen hade på sin spellista som heter Father and son har hört den förrut , och jag kollar på pappas spellista för att jag letar låt som jag kan spela för honom på hans 50 årsfest, men aja vi får se vad det blir :D
men en låt som verkligen är upp-piggnande och avslappnande för mig är The words "I love you" Blir verkligen glad när jag hör den ;)
Vi får se vad som händer ihelgen om jag mår bättre imorrn som jag nog gör för känner mig redan bättre om det inte bara är iprenen som lurar mig kanske ;) ne men då blir det nog klara om hon kan ;D vi får se vad vi hittar på x)
Ne nu måste jag sluta babbla och fortsätta med mitt tv/data tittande och sovagrejen ;) haha
gammal bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0