Hyperdag ;)

Asså vilken dag man har haft måste jag säga x ) haha.. Först när man går på tåget när emma å jag ska gå på så ville hennes hyperhund yatzie på med fart och nästan fällde mig !haha..
Sen när vi kom till hållplatsen där spårvagnarna går ifrån så la emma ifrån sig en påse med hundgrejer, när vi sedan åkte iväg så såg vi att den stod kvar där så vi gick av vid nästa stop och gick dit och tog påsen å tog nästa spårvagn!Haha, å jag hann iaf även om vi hade lämnat yatzie vid hunddagiset och var klara 08.15 så kom jag i tid :) Snacka om tur :D
Har haft jobbiga 2 datorkunskapslektioner så himla tråkiga, och det hjälper ju inte precis att man mår dåligt med en förkylning men det var bara att sitta och jobba på, för annars blev man ju aldrig klar...
Hämta min moppe idag från verkstan , inget större fel..Inte för jag vet varför vi lämna in den men något var det ;) haha..
Kan bara säga att nu längtar jag extremt mycket till Egypten å massa andra saker som kommer hända framöver :D Hoppas bara att alla andra saker jag vill göra blir av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0