Bam bam bam...

Tjenaaaaa mitt beeeeena ;)
Idag har jag haft djurkunskap,datakunskap x2 haha, sluta 14.10 skulle hängt med tjejerna och fikat men gjorde inte det utan åkte hem istället var så j*vla trött, somna tom på tåget, haha... När jag kom hem så börja jag räkna matte gjorde klart det kapitlet, det här var iaf lätt det var inte det förra tur att Elin kommer imorrn så kan hon hjälpa moi och med det andra kapitlet som vi får i morrn ;)
Sedan hänge jag med pappa å handla lite mat å så , plus vi köpte en ny vattenflaska till min lilla älskling :D hon är så söt satt å vänta på mig typ när vi kom hem med flaskan :D<3
Just det jag gick över till mormor och tog n posten å vattna blommorna , så jag har varit duktig nu blir hon glad, fast hon har det ju bra hon är ju på mallis (Mallorca). Så hon har det ju riktigt lyxigt får se om hon har köpt något till oss när hon kommer hem hon brukar göra det ;).
Nehe nu ska jag ta och softa lite grann medans jag kan i morrn är det skola igen :P fast det är ändå rätt softa lektioner hehe..
blev en bild på den här söta bebisen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0