Alla har mål i livet

hejsan !!
Just nu så ser jag fram emot så mycket som kommer att hända framöver eller jag hoppas att det händer iaf :)
En sak är ju det att i höst/vinter åker vi till Egypten :) å firar min pappas födelsedag där å sen hans 50 års fest ser jag också fram emot. Sen så får vi se om jag å Emma åker till London när hon fyllt 18 :D Sen så ska ju jag å erika försöka spara till våran resa till New York eller något annat ställe :D Plus här kommer en grej till att jag vill åka på språkresa nästa sommar och om nu mamma går med på det så har jag 3 alternativ som jag har sett i tidningen om språkresor jag fick på posten, å dom är Australien, England å Malta kanske var ngn mer det fanns även Japan det skulle vara kul men tror inte att mamma vill det x ).
Aja så nu blir det dags att spara massa pengar så jag kan göra allt det där men bara jag har ett mål och har bestämt mig för att det ska hända så kommer det att göra det också, för det vet jag :D Heter ju inte Thelin för ingenting ;) Så önska mig lycka till :D (Y)

Kommentarer
Postat av: sophie

ÅÅhh vad kul med språkresa, ville åka till malta.. men har inte råd även om jag sparar! haha :(

LYCKA TILL! :D <3

2010-09-02 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0