Soft dag

TJAAAAA!
Nu är det HELG så j*vla skönt! Hade en lektion idag som skulle sluta 9.50 men vi hade prov så sluta typ 09.25 eller något så jag kunde ta 10.33 tåget hem ! Gud vad glad jag blev asså!
Jag trodde ju att jag inte alls skulle kunna klaraprovet men det gick det var inte så mycket som jag trodde att det skulle vara ! Men det var ju bara bra :D hihi..
När man då kom hem gick jag åt skulle ha ätit med mamma men hon fick något akut så jag fick gå själv i stället :P men det gick bra det blev en sallad med kräftstjärtar och en kladdkaka också :D
Sen tog man bussen hem och nu har man softat lite har övat lite på gitarren också så att det låter bra på pappa fest ;) men har ju även andra låtar man ska öva på men gitarrläraren sa att jag fick öve hur mycket jag ville på "pappas låt" det ska bli så kul sen när det väl gäller !
Om 6 dagar åker jag till Egypten om man räknar med idag då :P Det ska bli skönt att bara komma bort en vecka men får ta igen mycket sen så jag måste kämpa på iaf !;) men aja ne nu ska träna lite på gitarren tror jag och sen blir det väll att åka till kulturskolan !
Gammal bild x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0