Just like the wind

Äntligen freeeedag!
Så himla skönt måste jag säga hade redovisning idag då å sen en föreläsning men sluta innan 13.30 oaf :D så det var ett plus !:D
Det var däremot fullt på tåget, men emma,agnes å jag lyckades hitta en sittplats iaf, fast precis vi utgången ;P Vi var ganska så flummiga idag, så det blev mycket garv på spårvagnen å i väntan på tåget x ) haha..
Spela gitarr idag och det gick ganska bra , han vill att jag ska försöka lära mig sångtexterna utantill för det kan vara lättare att spela å sjunga samtidigt då inte för att det går dåligt för mig, men det kan blir ännu bättre om man kan texten utantill eller ackorden!
Jaha ne nu ska jag njuta av min fredagskväll så får vi se vad som händer i morrn men nu är det iaf HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0