En super lördag!

Tjeena!
Idag har man haft en göra lista !
1. Optikern-kolla synen eftersom man kolla den sist för några år sedan, välja 2 nya brillor! Klart
2.  Köpa ett par leggings! Klart

3.köpa en underdel till bikini icke klart ! Mamma får fixa det istället!

4. Fika med Elin! Klart

5. Städa mitt rum, håller på med det nu!

6. Räkna matte, kanske hinner när jag är klar med städningen

7. Börja plugga på engelskan, vi får se om det blir av!

8.Gå på Harry potter kl 20.15, det händer som sagt den tiden å jag kommer gå med Madde å hennes syster ! :D
Ja det är allt som ska å skulle hända idag vi får se om vissa saker händer eller inte som dom punkterna med att plugga X )
Haha, men harry potter ser jag fram emot, måste kolla om Madde kör bara å iaf om hon kan skjutsa hem mig, för jag vill inte gå hem ända till Laggarhult :S
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker om man räknar med denna då x ) Det ska bli skönt jag vill verkligen att det ska vara onsdag eftermiddag så jag kliver på tåget till södertälje å möter upp familjen å åker till Arlanda, å sen blir det bara bättre på torsdagsmorgonen då man ska flyga :D Längtar skit mycket men tror att jag kommer ha träningsverk för vi ska köra fysträning på onsdag ... Å sen ska vi ha engelska prov med men jag får det gjort innan jag åker iaf :D Nehe nu måste jag fortsätta städa om jag ska hinna plugga innan bion!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0