Musikalveckor!!!

Hejsan allihopa, Nu har våra musikalveckor börjat :D Jag är med i sång/musik gruppen ! Igår fick jag träna min grupp själv det gickväl sådär ... Men det går väl bättre nästa gång antar jag!

Idag så börja vi med Nationella i engelska både läs-hör förståelse, det gick väl sådär läs va mycket mer lättare en hör, men men man det kan inte alltid vara lätt. Vi började sen klockan 12, det är så himla roligt tills mn då kommer till slutet och man får reda på att man ska spela tamburin på en låt ch det är 16delar och det går verkligen inge bra, jag tränar å tränar här hemma ska jag säga er :P men kommer nog sjunga solo med på ngn låt men vet inte vilken än :P

Men aja det var allt för dagen måste fortsätta att öva nu så jag kan det här ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0