Leva för evigt , to be forever young!!

ligger i sängen och pluggar franska... Det är tråkigt men det måste göras så att man får bra på provet!
Nu är två helt underbara veckor slut , skulle kunna göra om det ngn gång :).
Sista föreställningen igår var bäst och inget gick fel iaf inte för mig ;)
Efter föreställningen igår så fick vi plocka bortallt ihop, man blev ju ganska trött efter ett tag och Klara,elin åjag fick gå lite tidigare för det fanns inget att göra typ:P

Efter det gick jag å elin ner på stan jag köpte New moon! Haha desperat och var tvungen att köpa den :P
Haha sen åkte jag hem och sen stack familjen till Trolldal och titta på när min syster hoppa, Detgick bra i början men sen när dom skulle hoppa en och en så blev hennes häst lite väl pigg och var lite busig om man säger så , och när hon hade hoppat dom två hindrerna så svängde hästen snävt och minsyster flög av i galoppen och landa på ryggen och tappa luften... Hon har skapligt ont nu kan jag säga å jag tycker så synd om henne, det var hennes första riktiga gång om man säger så hon flög av en häst. Fast det var tur att det gick bra och att hon inte fick sådana smällar som jag har fått dom gånger jag har flygit av hästen, men nu har hon ju bara 98 gånger kvar ;)

Ne men nog om det dagen går ut på att softa lite granna nu på dagen och senare blir det kompisar och det blir skoj :D Haha ne nu ska jag fortsätta plugga och vara duktig :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0