Irreterad!!!!

Måtligt irreterad är man nu kan jag säga...

Ni kanske undrar då varför , jo det är såhär klockan 15.45 så ringer Elin och äger att jag måte ner till badhuset och träffa den där kommuntanten för att jag är anmäld, och jag skullevara där till 16.00. Mamma å jag är då hos mormor så vi går hem hämtar lite grejer och åker ner, tog med ig t-shirt å shorts för jag ska träna min systers träning, sen klockan 18.00. När jag väl kommer dit ner och klockan är 16.00 och jag ska gå in i duveholmshallen så möter ja elin och hon säger att det blir inget idag... För att Benni sa att vi aldrig är där på Torsdagar , så då hade hon gått..

Jaa och nu är jag hemma och mamma skjutsa ner mig  onödan och jag fick ta bussenoch slösa pengar frn mobilen, det är tur att det inte var jag som träffa Benni för då vet jag inte vad jag hade sagt :P

Haha, men nu måste jag äta för ska ner igen ,fast nu ska jag träna gruppen . haha ja det var väl allt och det är så skönt att det är fredag i morrn , måste bara säga det:P
vi hörs senare ikväll eller i morrn :D!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0