I'm smart if I want :P

Hejsan allihopa jag vet att jag är dålig på att uppdatera , men det är så svårt just nu eftersom man har massor med prov... Illa ibland önskar man att man bara kunde ha ngn robbot som kunde fixa alla prov å läxor, det blir nog min nya uppgift/uppfinning. Haha vem vet det kanske blir en hitt :P

Okej idag hade man då prov i no i energi eller vad det nu var och det gick super eller det kändes så iaf :D Jaha, sen nu på kvällen så kommer man på att man typ inte kan någon utav mattetalen som kommer att komma på provet på måndag så man ringer då upp karro(kusin) och hon säger att hon är sämst men hon kunde fixa en förklaring iaf :D hon är ändå bäst :D haha , men ringde min morbror sen och han skulle fixa lite mer och han är duktig i matte så det blir nog bra :D

Okej , i morrn har man förshör i franska och sen blir det ridning på kvällen  "skoj", fredagen blir det skönt ingen läxa eller prov det blir bio med emma på kvällen (L) och på lördag blir det träna på dansen med Amanda :D(L)
Ja det är väl vad som kommer att hända men nu ska jag nog ta och plugga lite grann så mna kan få lite bra betyg och börja på det man vill haha :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0