Hemma!!

Nu är man då tillbaka från badhuset .. När jag kom dit så träffa jag Fredrik:) å Benni... Det var iaf kul att få träffa Fredrik så jag snacka med honom en stund innan träningen börja för dom små:P

Ja det var 6st som träna och dom fick köra klockan en stund sen körde jag några 25,50 max med dom :P haha och dom var tvungna att köra max för annars blev jag arg x)

haha nu är man då hemma och lyssnar på musik, eller jag tränar på en låt som vi kör på ensemblen:P Det är så skönt att det är fredag i morrn, och fredrik vill att jag ska träna i morrn men jag tror jag skippar det för det är inte alltid han tränar när han säger att han ska det... så jag har rätt till att strunta i träningen i morrn :P

Aja men i morrn bir det att äta hos mormor och sen blir det nog stan så jag kan köpa något tills Kjells fest att ha på sig, på Lördag, Nu är det bara att hoppas att jag inte gör bort mig :P
Nehe nu ska jag fortsätta med mitt liv ett tag :P eller det är gasnka självklart ,men man blir ju inte förvånad är ju blondin :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0