ÄNTLIGEN!!

Äntligen så har det blivit helg, kan säga att jag är super glaad :D

Var inte så glad när jag vakna i morse när jag såg att det snöa..
Blev så himla sur.. Men nu är det ju mycket bättre:D

Dagen har varit helt okej , orkar inte förklara så mycket hur det var i skolan för det är tråkigt:P Men fick reda på vad jag fick på historiaprovet, fick VG !!! Superglad för det :p
Eftersom jag har alla mina lektioner innan lunchen så tog jag bussen hem och åt mat hos mormor :P Det var mummsigt , och nu är jag hemma och sitter på golvet och funderar på vad jag ska göra, ska troligtvis träna på dansen som jag sa dansa i morrn x)

Höhö, just det ska ner på stan sen kanske , hoppas jag kan köpa lite godis får se om ja får träffa Tamagutchi, hon mådde inte så bra :( hoppas att vi kan träffas :D
Ja det var väl allt :D

Sommarbild !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0