:)

Jag går och fiskar..

nu har tisdagen gått och den har varit rätt så soft har typ haft lektioner men ändå inte:P

Klippte ingrids gräsmatta när jag kome hem så jag känade lite pengar ;) sen så gick en promenad med  bästavännen emma :) sen har jag mst tagit det lungt för fick en reaktion på gräset eftersom man klipper utan att ta allergimedecin :P
Aja nu så sitter jag å snackar med massor med folk så ska nog vara lite mer social.

Gissa vad jo jag är nämligen ledig i morrn :) och nu är det så att i morrn kväll har vi våran "bal" så erika kommer över i morrn när hon har slutat och då ska hon sminka mig och så ;) det kommer bli så skojigt iaf när det är min bästavänm som gör det :)<33
Ne nu ska jag göra ngt annat så bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0