Sunshine

Då är det då äntligen tisdag å kväll så blir det Twilight night ! :D wohoo !

Ja och jag har ungefär precis vaknat så jag har inte precis hunnit gjort ngt men , funderar på att lägga mig på studsmattan och sola lite sen , senare så ska jag ju träffa erika :D

ja det är väl det som händer idag, eller jo jag ska få min säng idag :D vad glad jag blir att få sova i en bredare säng nu än min lilla fjuttiga säng x ).
Så nu mer i framtiden så kommer jag kunna sova bättre ;) haha, eller kanske inte vem vet !?

Ne nu ska jag nof fixa lite å sen gå ut ett tag var ju inte ute så mkt igår och jag vill inte vara en person som bara sitter inne om dagarna.. Ne nu ska man vara ute när det väl är soligt !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0