sun sun and sun

Vilken slapp dag man har haft då ! Jo jag vakna ganska tidigt för att jag trodde att jag skulle klippa Ingrids gräsmatta, men hon tyckte att den var för torr för att klippa.. Så det blev inget jobb idag och jag orkade knappt gå uta idag , det måste ha varit ngt fel på mig jag undrar varför jag inte bara gick ut och la mig på studsmattan !?

Men jag lyckades gå ut iaf, för jag var nyss ute och gick en liten promenad det är ganska skönt att göra så att bara gå ut och gå , medans man lyssnar på musik och funderar;)

Aja det är väl dagens verk antar jag och i morrn blir det bästavänen erika å vi ska senare på kvällen gå på Twilight night !Med hennes kusin Alice !;) det ska bli skoj !!

Det får bli en bild på Pumbisen :)<3


Kommentarer
Postat av: bellla

haft en bra dag ? :)

2010-06-28 @ 22:22:19
URL: http://writtenbyisabella.blogg.se/
Postat av: bellla

sv; den har vart super bra!:)

2010-06-28 @ 23:02:31
URL: http://writtenbyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0