SOMMARTIDER!!

Hejsan svejsan ja blev ingen uppdatering igårkväll var skapligt trött när jag kom hem :P hade ingen röst heller skrek som attan ;) haha men roligt var det!! Och jag måste ju då tacka min underbara bästa vän erika som fixade iordning mig så att jag skulle kunna bli så fin som jag nu var igår kväll!! Tack så jätte mkt gumman Älskar dig !
<333
ja det är bäl allt om gårdagen orkar inte gå in på detaljer, var på min systers skolavslutning idag den var som den brukar kan man säga för alla som har gått på sandbäcken eller gör fortfarnde vet att det är typ samma sak varje år men ny låtar med ;) ne nu ska jag nog hå och lägga mig för i morrn är det skolavslutning och jag kommer böla som bara den för att vi kommer att skiljas åt allihopa i klassen men jag kan säga att 9b äger :P











Ja det var lite bilder från gårdagen då eller asså inte bilder från kvällen men innan :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0