Glader

dålig uppdatering jag vet!:/


men har inte hunnit med nu när skolan har börjat och allt har så himla mkt läxor som måste göras:P
Men iaf i måndags var det ju min första skoldag och det var väl inte skola precis, vi börja med att se madam under jorden, och sedan skulle man då ha hemkunskap och mina kompisar som är min hemkunskapsgrupp var sjuka typ så jag var ju helt mobbad som fick gå själv till södet... Men vi hade ingen hemkunskap som tur var men då visste jag ju inte vart jag skulle ya vägen, men till sist så kom lydia,amanda och claudia.

Gårdagen gick ut på att det var frilufsdag men tur som har så är man ju med i manusgruppen så man skrev manus hela dagen igår jag skrev med lydia å ida, super roligt:Doch våran musikal kommer att bli så superduper bra !!

Okej dagen då, man är ju sur när man vaknar för det är långa dagar på onsdagar:/ fast idag var det en ganska toppendag faktiskt! På svenskan fick vi reda på i vilka grupper och sak man skulle skriva om i "rotarytidningen" till rotarykonserten vi ska med en kändis;D och jag kom med Lydia, Klara och Ida och vi ska får interjuva kändisen! Asså jag och Lydia blev helt super lyckliga :D Haha<3
Sen har väl dagen flytit på som vanligt lydia och jag har iaf haft en rätt så bra dag :P men i morrn blir det nationella uppsats hm i 3 timmar hur ska jag orka...Men har ju godis å dricka:D sen blir det träning också i morrn för första gången på länge:P det kmr gå super sen på fredag blir det prov i teknik efter skolan.. fast jag vill ju ha det gjort eftersom jag vill inte ha för mkt på lovet! Ja det var väl allt även om det var ett riktigt tråkigt inlägg X )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0