Bilder

Tja, då är man då hemma från viktor å madde. Vi åt smörgåstårta och fika+ att vi spela BUZZ kom 2.a Jessica vann X )
Haha, trevligt var det iaf! Ja som sagt så skulle ju jag lägga ut lite bilder så det tänkte jag göra nu x )
Kan ju börja med mina julklappar jag fick :)
Pyjamas,tofflor
Tjocktröja,Mössa och ett par strumpor/sockor
Underkläder,Film,strumpor,Halsband, Smycke skrin,Hudkrämer
Leggings, choklad, och en tunnika
En Iphone 4 32gb men fick den inte igår utan får vänta men det var en julklapp :D
Moster, mamma och mormor
Kusin Jakob :D
Pappa, "Tomten" och Morbror :)
Madde och kusin Viktor :)
Kusin andreas och moster :)
Det finns fler bilder men det skulle ta hela kvällen x ) så dem här får duga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0