JULAFTON

It's Christmas!

Då är den efterlängtade högtiden kommen då! Idag gick man upp kl 07.30 dels för att hlea familjen skulle kunna äta frukost tillsammans för min syster skulle åka iväg och rida sen ;) ja sen fick vi öppna en julklapp eller jag fick öppna ett jessica fick öppna 3 :P men hon fick en data å kläder till ikväll, å jag fick kläder till ikväll som jag var med och köpte x )
Jag har spelat jullåtar hela tiden , jag bara älskar julen det är det bästa som finns , och så samlas ju hela släkten det är så mysigt, det är roligt att se när folk öppnar deras julklappar man vill liksom se deras reaktion den är oftast full av värme ;)
Haha, ne nus ka vi snart till Mormor tror jag å fira den efterlängtade julen :D Ja jag säger bara det Have a very Merry Christmas, för det komme jag iaf att ha :D
MERRY CHRISTMAS EVERYONE! <3


Bjuder på dessa bilder, så ser jag ut idag på Julafton ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0