I am home!

Tjenis på er! Är hemma nu från min sköna semester , som är lite synd att man är hemma... x )
Kom hem på natten från torsdag till fredag kl 4 ungefär var man hemma i huset! Å igår var man ledig så man tog det ganskaq lugnt men idag åkte jag med söta elin till Norrköping å julhandla , jag har 2 julklappar kvar om det inte ploppar upp några nya man ska köpa till, har elins å pappas kvar ;)får se vad det blr men kommer nog på något iaf :D
Man blir så sugen på att köpa massa saker till en själv när man är ute å shoppar ;) men jag var duktig köpte inget förrutom en film ;) hehe.. tokig som jag är!
Nu ikväll ska vi få gäster för att fira pappa lite mer med släkten sen om 2 veckor blir det dunderfest med vänner å släkt typ :P
Aja får prata mer om egypten sen , nu måste jag hjälpa mamma lite eftersom gästerna kommer snart :) så bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0