FIESTA!

hallå hallå ;) idag är det fullt upp, mamma å jag var å duka i lokalen för festen ikväll nyss typ, sen har man hunnit med att köpa lite grejer man ska ha på sig :D Hehe.. kom på att jag inte kunde ha det jag hade tänkt :P
Sen har man tränat lite på låten nurå man ska spela ikväll för pappa, nu när han å mamma är iväg x ).
Är så j*vla nervös men det går säkert bra :D Ikväll får jag träffa mycket folk men det ska bli kul är så j'vla addad som det bara går! Ikväll är det pappas kväll! Festa festa festa säger jag bara x ).
Jaha snart åker vi till Lasse för att hämta förstärkare å grejer, ja å sen ska man ju fixa sig så jag kan bara säga att jag inte har mer tid att uppdatera förs jag har återupphämtat mig i morrn x ) så bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0