Christmas lights

JUL I MORRN!

Jaha idag har man inte gjort så mycket, har städat å slagit in dem sista julklapparna har även hunnit byta julklapp med elin:) Fick en film :D hihi min dröm är det att få filmer :D Jag fick dumpa honom, å sen fick jag ett par strumpor. Elin fick ett ljus som såg ut som en ros å sen en foto ram med bild på oss :D
Imorrn är det JUL å då ska man till mormor å fira med Släkten på mammas sida det ska bli kul för jag har nämligen världens bästa släkt ;) Sen kommer Madde också :D Ja man får se vad man får i år utav tomten ;) Jag har alltid trott på tomten å kommer alltid att göra det ;) Jag tror inte att han kommer till min skorsten i natt däremot men jag tror att det finns något som håller koll på en ;) hehe men man vet aldrig ;)
Ne nu ska jag njuta av att det är jultid för jag älskar juletider ;)
GOD JUL PÅ ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0