Avslutning i badhuset !

En super duper härlig dag! Å erika thelin är taggad som bara den för att ha ett luciatåg i badhuset ;) kanske inte så taggad för att det är söndag, men känner att den här söndagen är inte som dom andra tråkiga ;) (y)
ERIKA IS HAPPY TODAY!


Ja min dag kommer gå ut på att vara i badhuset å ha avslutning med simningen ;) ganska skönt att kunna slappa lite på måndagarna men efter jullovet drar det igång igen ;)
Om en stund kommer min tamagutchi hit å vi tar bussen till badhuset ;) vi får se om alla andra är lika taggade som jag , men nästa lördag kommer jag vara taggad som bara den för då smäller det för då är det min pappas 50- års fest ;) känner redan nu att jag längtar som bara den för att få svänga loss ;)
haha, ne nu ska jag inte vara tråkig och sitta här , måste ju fixa mig får se om jag kanske är med å tävlar mot simmarna, egentligen är jag ju själv en simmare får se hur det blir med det x ) men ha en bra söndag hörrni! För jag vet en som kommer ha det å det kommer vare en som heter ERIKA THELIN x )
bjuder på denna x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0