VALBORG !!!

äntligen så är det helg å gissa vad JO det är valborg !!;)

Haha kvällen kommer att tillbringas med Tamagutchi <3 Fast jag ska spela gitarr först klockan halv fem typ och slutar lite innan 5 med :). Har handlat godis å annat idag när jag sluta , eller mamma gjorde det för jag orka inte betala ;) haha, det komiska var att vi kom hem typ samtidigt fast jag åkte moppe, Kolla färdigt på filmen som vi börja med förra fredagen :) riktigt bra film fast jag har ju redan sett den så jag visste ju hur det skulle gå !

Aja nu ska jag softa lite till innan jag måste cykla iväg till kulturskolan med gitarren på ryggen, men kan ju alltid undra varför man har gitarrlektion eller vad man nu kallar det på valborg !?

Ha en trevlig kväll allihopa  jag vet iallafall att jag kommer att ha det ;) puss på er !:D<3

 En snygg bild på mina fina ögon x )









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0