i'm a fighter...

... and I don't care anymore!


Inte blir man gladare idag heller när man tittar ut genom fönstret !

Idag börja morgonen med nationella i matte, det gick väl sådär jag tyckte det var ganska krångligt :P men det är vad jag tycker! Fick tillbaka mitt so prov idag och gissa vad !! Jag fick MVG !! Wohoo !
Så det gjorde så att man blev lite gladare :P Gick ner på stan med Kajsa å Sofia.f  efter skolan , vi fika å snacka ett tag sen köpte jag en sak till mammsen ;) sen åkte jag hem.


Att helt bero på så här, så är jag så himla irretrad på en sak det finns några som vet vad, och jag kan inte förklara heller... Men jag har lust att bara skrika ut all min ilska å allt.. Jag förstår mig inte på vissa ibland men det är ju ganska självklart för det ska man ju inte göra, men jag hoppas att jag inte har gjort något fel för jag tycker inte jag har det ! Åh jag orkar inte gå å må dåligt för det här längre så nu tar jag å skiter i det här rätt sagt å jag hoppas att det går att vara lite gladare i fortsättningen ;)


Det var bara så skönt att få ut sig lite ut avv allt man har inom sig ;)
 Snart bär det av till aulan på möte om Tjeckien :D

en snygg bild på moi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0