Happyface

Har inte varit lite irreterad idag.. När man väl ska gå ut och ta ut moppen så är moppenycklarna borta.. Och jag blir såklart skitstressad å ringer pappsen han svarar inte som vanligt, så jag ringer mammsen och hon kan inget gör för hon åkte till stockholm idag å kommer hem i morrn kväll! Men men jag fick skjuts till skolan utav min underbara mormor!
Men när jag väl kommer till skolan ringer pappa å säger att nycklarna är i moppen och att det är lungt, men ddet komiska är att pappa visste tydligen inte att min garagenyckel satt på den knippan... Så jag kunde ju iaf inte köra..

Men men det var en rätt så soft dag idag ändå, hade tre lektioner och sluta sen, eller det var gymnasiemässa på duve vi gick där å kolla en stund sen åkte vi hem, För man fick jobba hemma med no istället för i skolan.

Jag har ju då glömt att berätta om tisdagskvällen å gårdagen men börjar med tisdagskvällen, jo det var riktigt roligt fick se alla djuren igen ,fick hålla i ett jätte sött marsvin som heter Pärla. Den var så söt! Det mesta gick ut på att viu gick å kolla på djuren och sen åt och sen åkte pappa å jag hem så att vi kom hem i tid.

Igår så var det en helt okej dag, jag gjorde nationella i engelska den man skulle prata på, det gick väl bra antar jag , det kunde inte ha gått bättre eller sämre iaf.
var hos tandläkarn också, det gick bra inga hål ;)
Sen efter det så åkte jag ner på stan å träffa Kajsa,Julle å Sofia,f å vi fikade:D Mums säger jag bara. Vii hade ganska så roligt igår! Hade sen träning för rotary från kl 17-20.30 ganska jobbigt men det gick och var nödvändigt ! Just det fick reda på igår att jag kom in prelimenärt på Naturbruk,djurvård på himmelstalund :D så nu är jag super glad :D

Nej nu ska jag fortsätta att plugga matte å öva lite på gitarren ska ju spela i morrn !;)


grejer jag fick av släkten :)


Alla grejer jag fick typ :P( plus ett presentkort å pengar som inte är med på bilden ,saxen fick jag inte :P)


Liten snygg bild på mig med nya kameran;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0