Skola igen då !...

Hejsan allihopa , jag vet att jag är dålig på att uppdatera och bilder fån allt jag har fått kommer men har ju fortfarande några presenter kvar tydligen ;)

Idag var det första skoldagen och det gick väl bra bara att man inte orkar å vill gå hem typ, Åkte moppe idag och det var tur det för det är så himla skönt att åka moppe. Skjutsa klara också idag, sluta ungefär vid 10 över ett. Ganska så soft dag!

Just nu så sitter jag hemma och skriver min engelska bokreccension på boken The lord of the rings- Part on The fellowship of the ring , Jag älskar ju filmerna och boken var väl okej men ganska långtråkig, men filmen är bättre måste jag säga.
Iaf håller på med det och ska nog jobba lite matte sen, och senare ikväll så ska jag å pappsen till Norrköping till Himmelstalund på VIP-kväll, det är för dom som har valt Djurvård och man får mer information och bekanta sig med djuren och så blir man bjuden på Tacos :D
Haha tar nog med mig systemkameran vi får se man vill ju inte gå och bära på den :P man kan ju känna sig lite dum då :P hehe ne nu sk jag nog fortsätta med mitt men om jag tar bilder så laddar jag nog upp dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0