P Å S K A F T O N !

GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPA !!


Det är frasen man ska säga till alla idag ! Haha och min dag ser ut så att jag har softat mycket på förmiddagen sen så får man då ett påskägg utav mammsen å pappsen, haha mums älskar påsken för man får godis, men jag fick en borste och en nagelfil och en sladd som ag kan koppla från min dator till min stereo.:D
Yey på mig och det är inte ens min födelsedag !
Okej senare så ska vi till min moster å morbro och sen så kanske om det fortfarande är OK för mina päron så tar jag moppen till Kajsa och tillbringar natten hos henne ;)<3

Hoppas det blir så för då kommer vi ha så skoj :D
Aja ska nog käka lite mat nu ses!

Kajsa å moi ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0