Ändrade planer !

 Hejsan igen , det blir visst lite ändrade planer...

Jag tycker inte om dom alls, men men , det finns inget att säga till om tydligen. Jo jag skulle ju sova hos Kajsa ikväll men det blir visst inte så eftersom vi ska till min moster å morbror så vet vi inte riktigt när vi kommer hem , så  mina päron tycker att det var bäst om jag sov hemma inatt!
Det är väl okej antar jag men jag såg liksom fram emot att sova hos Kajsa, men aja nu är jag färdig med mitt fixande och väntar på att vi ska åka snart, vi får se vad det är för gött vi får fär borta!

Förresten jag har åkt moppe nu också och det var så himla roligt när man har längtat efter det nu ett tag, så det blir nog moppe till skolan snart x ).
Haha, ne nu ska jag nog hitta på ngt roligt medans jag kan ;P

 Lite facelook ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0