snabbis tilll Norrköping!

Jaha kära folket idag har det varit en ganska soft dag!
Ja idag börja det som vanligt jag åker moppe til skolan och har mest tråkigt i skolan.. Men det var extra tråkigt idag för Amanda är fortfarabde sjuk och hon är typ min andra hälft!:'(
Men det gick bra ändå har mobil:) Tur att den finns annars skulle jag dö och jag menar det ;)
Vi sluta tidigt idag och det var tur för skolan är tråkig men man klarar ändå att gå till skolan:P
Men jag åkte derekt hem idag och plugga till no provet i morrn, får se hur det går med det :S
Sen när my mother kom hem så sa hon att vi skulle åka till Norrköping, så då bar det av dit!
Vi skulle bara köpa leggings typ till syrran men det blev ett par till mig och så fick jag ett linne och en jeansskjorta :D
Då blev jag glad!
Jaa det var väl allt måste fortsätta plugga nu !

Puss å hej //Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0