Funny day !

Ja nu har jag inte skrivit på ett tag har jag märkt:P.Men jag har inte haft tide heller så jag tycker att det är lungt.
Men dagen har varit ganska soft faktiskt:D
Jag har haft so prov idag men det gick bra fast det var ganska konstiga frågor och Amanda och jag börjar typ att garva mitt under provet för att Lydia knäckte leif och han kom inte på något att säga emot ;)
Sen har jag ju lämnat in min plankning , aa den var ju sådär ,men vi får hoppas att något var bra :D
Ja sen fick jag reda ppå vad jag fick på mitt nor prov idag , fick VG är nöjd faktiskt det kunde ju ha gått sämre och man ska ju inte gå och bli arg för ett VG :P
Jag träna en timme efter skolan och frida,elin,agnes och jag bestämde lite saker inför nästa fredag och vi ska snacka med emma och erika med om det :D
Ja det blev inget långt inlägg idag men det gör ju inget men ska tävla i helgen och vi får se om jag hinner blogga i morrn och på fredag men helgen kommer jag nog inte det för då bar det av till Eskilstuna !
Men aaa det var allt !

Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0